Sep 30, 2010

ngelat

aku tak de idea!!!
actually aku x tau pe aku nak cerita kat sini....
banyak yang terjadi tapi terasa malas pulak nak kongsi...
hehehehe~
apape pun....
sekarang nie aku ngah
TICK TOCK... TICK TOCK...
bak lagu Kris Dayanti,
menghitung hari detik demi detik
untuk menghadapi hari yang paling mendebarkan
iaitu...
FINAL EXAM
tapi untuk entry kali nie aku x nak cakap pasal final lagi
tension karang... macam-macam kena pikir

aku skg ni ngah kat tutor managment
ada orang ngah buat presentation kat depan tapi...
aku kat sini buat keje sendiri....
kesian tu kesian gak tapi.... heheheh
standard la~
ehh... jangan ingat aku x dengar tau
baru lepas dapat RM1 dari syida coz
berjaya dengan cemerlangnya menjawab soalan yang dikemukakan (ter'exaggerate' plak )

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...