Sep 8, 2009

Lelaki.... Worth it or nOt???

Chenta????
Perlu ke kita bercinta???
Ok... mesti la manusia perlukan cinta...

Cinta pada family,
Cinta pada diri,
Cinta pada study,
Cinta pada kawan,
& yang PALING & AMAT PENTING....
cinta pada ALLAH s.w.t...


Tapi perlu ke kita bercinta dgn kekasih???
Kadang2 aku tertanya jgk....
Apa ertinya bercinta kalau x dipercayai...
Apa ertinya berkasih kalau x dihargai...
Apa ertinya bersayang kalau x
dimengerti.....
Apa ertinya bersama kalau asyik disakiti??

Kenapa lelaki bagai nak mati kalau x dpt,
Tapi bila dah dalam genggaman,
Perlaku hati nie sesuka hati mereka???
X boleh ke mereka setia pada yang satu sepertimana kita pada mereka??
X boleh ke mereka mengerti hati nie senantiasa hendak dibelai....
X semestinya call tiap2 hari... Just by simply send a 'gOod mOrning' wish
or a 'gOod nite'.... i think it'll be more than enough....
coz it shows that the guy always think 'bout us.....
not by keeping quiet.... not by just expecting that we women has to understand them.
dan yang paling teruk....
kot ye pun, nak "curang"... kenapa dengan kenalan awek tu sendiri???
macam da x de orang lain nak dicari....

*perkara-perkara macam nie la yang buatkan
hati aku susah nak terima ''cinta''.....
ini sebab aku takut dilukai.... aku takut untuk disakiti....
sku jugs tidak mahu dikhianati....
to someone that i knew,
aku harap kO tabah hadapi dugaan nie...
kuatkan semagatmu... jangan jatuh sebabkan seorang lelaki yang
belum pasti jadi hak milik mutlak kita~ tabah ye!!!
I'll always there to support you!!!!!





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...