Aug 18, 2009

malang @ bertuah???

pagi tadi aku bangun dengan muka yang penuh kecuakan yang amat ketara.
mana x er... awal2 pagi lagi da kne remind pasal "tu"
adusss!!!! spoil mood btol!!!

masa ada gak tadi aku g la jap info center usha benda "tu"
dan hasil er....... seperti jangkaan.
nak tau aku dapat bpe??? x yah la... x penting pon
tp agak down jugak la aku tadi...
ni yang malas nak amek awal2 tapi nak wat camno,,
lecturer nak tau aku dapat bpe... nak x nak kena la tau!!!
aku b'nasib baik coz de bdk2 tutor yang bnyk bagi support kat aku.....
really love you girlz!!!

arghh!!!
suasana ketensionan semakin terasa kat sini...
P&P semakin pantas.... makin banyak benda yang aku kena catch up...
lololo~
lagi 4 weeks ja nak PSPM...
dah ready ke aku nie???
ntah la...
lecturer sumer pon da makin giat melaksanakan visi & misi mereka...huhuhuhu
but thanks to them i'm able to study here.
Trima kasih banyak2 cikgu2ku sayang!!!! Muah~

Tapi satu perkara yang wat aku betul2 happy hari nie coz
finally aku paham gak nak wat ERO camne!!!!
AKHIRNYA~

Hari ni gak ada jungle tracking time Ko-Ku tadi~
X mencabar sgt track er tapi best!!!
Dapat jugak aku lepaskan gian coz da lama giler x masuk hutan.
Jangan jeles girlz!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...